Меню Затваряне

Плащане

Към момента приемаме следните видове плащания (ще имате опцията да изберете някоя от тях при поръчка):

  • Наложен Платеж чрез Пощенски Паричен Превод
  • Банков превод (изисква се предварително заплащане на поръчката)
Данни за плащане чрез Банков Превод
IBAN: BG97RZBB91551009942926
Банков Клиент: Смарт Арена ЕООД
 
ВАЖНО: Необходимо е да запазите разписката за ППП, която ще получите от куриера. В случай, че имате издадена фактура следва да прикрепите разписката за ППП (която, ще получите от куриера) към фактурата. В самата фактура, ако сте избрали НП чрез ППП, като начин на плащане също, ще бъде посочено “Пощенски паричен превод”.

Нашият сайт използва валиден и надежден SSL сертификат (валиден HTTPS) със сигурна TLS връзка и силна протоколна версия с шифрован пакет.

Потребителят не прави плащания чрез нашия сайт. Плащанията се извършват в брой чрез Пощенски Паричен Превод или Банков превод.

Нямате нужда от акаунт, за да направите поръчка. Ако създадете профилен акаунт имате възможност да запазите вашата лична информация и да прегледате предишни поръчки. Моля, имайте предвид, че в профила Ви няма данни за плащане. Можете да създадете акаунт, като се регистрирате или когато поръчвате.

След като оформите поръчката и я потвърдите, ще получите писмо на e-mail адреса, който сте посочили при вашата регистрация. Това писмо е потвърждение, че поръчката Ви е направена успешно и е изпратена за обработка. Ако не получите такъв e-mail, моля свържете се с нас на email: sales@smartarena.bg или телефон: 0876757830.

При възникване на неточности в информацията към поръчката или допълнителни въпроси, наш оператор ще Ви потърси на телефонния номер, оставен при оформянето на поръчката.

Моля, имайте предвид, че поръчката няма да бъде изпратена, ако данните за доставката са грешни или непълни и не можем да се свържем с Вас за изясняване на проблема в рамките на работния ден.

Доставката е за сметка на Купувача, освен ако не е упоменато друго!

В зависимост от посочения от Вас метод за доставка, може да получите пратката си по следните начини:

  • Доставка до офис на Еконт Експрес
  • Доставка до офис на Спиди АД
  • Доставка до точен Адрес – Куриер по наша преценка

Ако сте избрали доставка до врата, поръчката Ви ще бъде доставена до адреса, който сте посочили в рамките на деня за доставка. Точният час за доставка се определя според индивидуалния график на куриера. Когато е на адреса, куриерът ще Ви потърси на телефонния номер за връзка, оставен при поръчката.

Добавянето на приоритетен (точен) час за доставка е възможно, но оскъпява крайната цена на доставката с 2лв. Ако желаете да заявите приоритетен час на доставка, моля уточнете това при оформяне на поръчката, в полето „Допълнителна Информация” или по телефона, когато наш оператор потвърждава поръчката.

Клиента получава фискален документ от СПИДИ АД или Еконт Експрес като лицензирани пощенски оператори за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги. Клиента запазва фискалният документ, който замества касова бележка като доказателство за извършеното плащане!

В този случай не се издава касова бележка. Законово основание за това е Наредба № Н – 18 от 2006г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“. Съгласно текста в наредбата, не се издава Фискална касова бележка, когато плащането се извършва чрез Пощенски паричен превод. Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензиран пощенски оператор, каквито са е Еконт, Спиди АД, Български пощи и др. 

Доставка

Смарт Арена ЕООД не печели от доставката на своите продукти. Ние използваме куриерите Еконт Експрес и Спиди АД за да получат клиентите ни заявените продукти. Доставката на поръчки със стойност под 80лв се калкулира при завършване на поръчката. Средната стойност на доставката варира. 

  • Доставка до Офис СПИДИ  3.20лв
  • Доставка до Офис ЕКОНТ  5.50лв
  • Доставка до Посочен Адрес = 6.00лв
За продукти на стойност над 80лв, доставката е безплатна.

Ако поръчката е направена до 12:00ч, то ние ще я обработим и ще получите пратката на следващия работен ден.

Ако поръчката е направена след 12:00, то ние ще я обработим на следващия ден и тогава ще я изпратим. Ще я получите ден по-късно.

Ако поръчката е направена през почивни дни, поръчката ви ще бъде обработена и изпратена в първия работен ден.

Да, изпращаме поръчки до Адрес на клиент.

Срокът за връщане или замяна е 14 дни от датата на получаване на пратката. Доставката за връщане или замяна се поема от клиента, освен ако не е допусната грешка от екипа на СмартАрена.бг или сте получили дефектен продукт. Върнатият/заменен продукт трябва да е в перфектен търговски вид.

Клиента попълва онлайн форма за рекламация. Възстановяването на парични средства на клиента става само по банков път след предоставен IBAN. Не изпращайте продукти с наложен платеж към Смарт Арена ЕООД. Ако по невнимание клиента е изпратил/върнал продукт към Смарт Арена ЕООД за сметка на получателя, доставката се приспада от средствата, които ще бъдат възстановени на клиента.

 

СмартАрена.бг си запазва правото да удължи срока за доставка/ отмени доставка при възникнал проблем с поръчка. Клиентът ще бъде предварително уведомен за това. 
Внимание: ако даден артикул е изчерпан доставката му може да се забави до 10 работни дни. Ако артикулът е изчерпан, ние ще се свържем с вас, за да ви уведомим и да попитаме дали все още искате да запазите поръчката си.