Безплатна доставка при поръчка над 150 лв

0876757830 - Делнични дни 10:00 - 16:00ч

Търсене

НАЧИНИ ЗА ПЛАЩАНЕ


Към момента приемаме плащания с:

– Наложен Платеж;

Пощенски Паричен Превод;

– Банкова Карта;

– Банков Превод: BG95UBBS81551009942926

При плащане по банков път, използвайте следните данни:

Получател: Смарт Арена ЕООД

Относно: № Поръчка

Всички цени в SMARTARENA.BG са с включен ДДС.

Цената на доставката не е включена в цената на продуктите и се заплаща отделно от клиента.

ВАЖНО: Запазете квитанцията (разписката) за пощенски паричен превод (ППП), която ще получите от куриера. Ако имате издадена фактура, трябва да прикрепите към нея квитанцията за ППП (получена от куриера). В самата фактура, ако сте избрали наложен платеж чрез ППП като начин на плащане, също ще бъде посочено “Пощенски паричен превод”.

Колко сигурно е моето плащане?

Нашият сайт използва валиден и надежден SSL сертификат (валиден HTTPS) със сигурна TLS връзка и силна протоколна версия с шифрован пакет.

Потребителят не прави плащания в нашия сайт. Плащанията се извършват при доставка към куриера в брой или с дебитна/кредитна карта с Наложен Платеж чрез Пощенски Паричен Превод.

Трябва ли да имам профилен акаунт за да мога да поръчам?

Не, клиентите ни могат да правят поръчки без нужда от регистрация на акаунт.

Как да разбера, че поръчката ми е приета?

След като оформите поръчката и я потвърдите, ще получите писмо на e-mail адреса, който сте посочили при вашата регистрация. Това писмо е потвърждение, че поръчката Ви е направена успешно и е изпратена за обработка. Ако не получите такъв e-mail, моля свържете се с нас на email: sales@smartarena.bg или телефон: 0876757830.

При възникване на неточности в информацията към поръчката или допълнителни въпроси, наш оператор ще Ви потърси на телефонния номер, оставен при оформянето на поръчката.

Моля, имайте предвид, че поръчката няма да бъде изпратена, ако данните за доставката са грешни или непълни и не можем да се свържем с Вас за изясняване на проблема в рамките на работния ден.

Доставката е за сметка на Купувача, освен ако не е упоменато друго!

МЕТОДИ НА ДОСТАВКА


В зависимост от посочения от Вас метод за доставка, може да получите пратката си по следните начини:

  • Доставка до офис на Еконт Експрес
  • Доставка до офис на Спиди АД
  • Доставка до точен Адрес – Куриер по наша преценка

Ако сте избрали доставка до врата, поръчката Ви ще бъде доставена до адреса, който сте посочили в рамките на деня за доставка. Точният час за доставка се определя според индивидуалния график на куриера. Когато е на адреса, куриерът ще Ви потърси на телефонния номер за връзка, оставен при поръчката.

Добавянето на приоритетен (точен) час за доставка е възможно, но оскъпява крайната цена на доставката с 2лв. Ако желаете да заявите приоритетен час на доставка, моля уточнете това при оформяне на поръчката, в полето „Допълнителна Информация” или по телефона, когато наш оператор потвърждава поръчката.

Какво е плащане с Наложен Платеж?

Клиента получава фискален документ от СПИДИ АД или Еконт Експрес като лицензирани пощенски оператори за извършване на парични преводи. Клиента запазва фискалният документ (касова бележка) като доказателство за извършеното плащане!

При плащане на стойност на поръчка с Наложен платеж се начислява такса , която се заплаща от клиента.

Какво е плащане с ППП?

Клиента получава фискален документ от СПИДИ АД или Еконт Експрес като лицензирани пощенски оператори за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги. Клиента запазва фискалният документ, който замества касова бележка като доказателство за извършеното плащане!

В този случай не се издава касова бележка. Законово основание за това е Наредба № Н – 18 от 2006г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“. Съгласно текста в наредбата, не се издава Фискална касова бележка, когато плащането се извършва чрез Пощенски паричен превод. Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензиран пощенски оператор, каквито са е Еконт, Спиди АД, Български пощи и др.

При плащане на стойност на поръчка с ППП се начислява такса за ППП, която се заплаща от клиента.

Цени за доставка

Смарт Арена ЕООД не печели от доставката на своите продукти. Ние използваме куриерите Еконт Експрес и Спиди АД за да получат клиентите ни заявените продукти. Доставката на поръчки със стойност под 150лв се калкулира при завършване на поръчката.

Средната стойност на доставката варира според теглото на продукта, застраховката, SMS при доставка и наложеният платеж.

  • Доставка до Офис СПИДИ ≈ 5.19лв (такса ППП не е включена за поръчки над 150лв)
  • Доставка до Офис ЕКОНТ ≈ 5.21лв (такса ППП е включена)
  • Доставка до Посочен Адрес = 7.71лв (такса ППП не е включена за поръчки над 150лв)

За продукти на стойност над 150лв, доставката е безплатна.

Кога ще ми изпратите поръчаните продукти?

Ако поръчката е направена до 14:00ч, то ние ще я обработим и ще получите пратката на следващия работен ден.

Ако поръчката е направена след 14:00, то ние ще я обработим на следващия ден и тогава ще я изпратим. Ще я получите ден по-късно.

Ако поръчката е направена през почивни дни, поръчката ви ще бъде обработена и изпратена в първия работен ден.

Изпращате ли до Адрес?

Да, изпращаме поръчки до Адрес на клиент.

СРОК ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА


Срокът за връщане или замяна е 14 дни от датата на получаване на пратката. Доставката за връщане или замяна се поема от клиента, освен ако не е допусната грешка от екипа на СмартАрена.бг или сте получили дефектен продукт. Върнатият/заменен продукт трябва да е в перфектен търговски вид.

Клиента попълва онлайн форма за рекламация. Възстановяването на парични средства на клиента става само по банков път след предоставен IBAN. Не изпращайте продукти с наложен платеж към Смарт Арена ЕООД. Ако по невнимание клиента е изпратил/върнал продукт към Смарт Арена ЕООД за сметка на получателя, доставката се приспада от средствата, които ще бъдат възстановени на клиента.

Забавяне на доставка

SmartArena.BG си запазва правото да удължи срока за доставка/ отмени доставка при възникнал проблем с поръчка. Клиентът ще бъде предварително уведомен за това.

Важно: ако даден артикул е изчерпан доставката му може да се забави до 10 работни дни. Ако артикулът е изчерпан, ние ще се свържем с вас, за да ви уведомим и да попитаме дали все още искате да запазите поръчката си.